Producenci
Blog wpisy
Jak pozbyć się kamienia z muszli klozetowej

Usuwanie kamienia z muszli klozetowej to niełatwe zadanie, którego mało kto chciałby się podjąć bez pomocy preparatów chemicznych. Osady na dnie toalety wyglądają - co tu dużo mówić - co najmniej nieestetycznie, dlatego przygotowaliśmy dla państwa przegląd oferty związanej z czyszczeniem WC.

Nowość od marki Yope - masła do ciała

22 maja premierę będzie miała nowa seria kosmetyków marki Yope. Masła do ciała w sześciu zapachach, takich samych, jakie oferowane są już w katalogu żelów do kąpieli. Naturalne, odżywcze masła do ciała Yope zawierają olej kokosowy, masło shea i murumuru, olej z oliwek i awokado oraz glicerynę. Każde z maseł, oprócz bogatej bazy, zawiera też pielęgnujące ekstrakty roślinne nadające im różne właściwości.

Skrzypiące drzwi? Problem z zamkiem? - Odrdzewiacz Sotin W68

Utlenianie żelaza, zwane częściej rdzewieniem, to problem, z którym ścieramy się w przeróżnych sytuacjach. Jeżeli skrzypiące drzwi doprowadzają cię do szału, stary zamek w ogrodzie staje się powoli niemożliwy do otworzenia czy pewne elementy samochodu grożą awarią, mamy dla ciebie rozwiązanie.

Nowa seria kosmetyków do makijażu

W odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów wprowadziliśmy do sklepu nową serię kosmetyków marki Kryolan. Kryolan to znany na świecie producent artykułów do robienia makijażu, którego produkty charakteryzuje niespotykana jakość.

 

 

Jak należy dbać o kominek

Nadchodzi zima, choć niektórzy byliby skłonni przyznać, że nadeszła już jakiś czas temu. Tak czy inaczej jest to najwyższa pora na zainteresowanie się higieną kominka, przy którym przyjdzie nam spędzać długie, chłodne wieczory. Osobom niezaznajomionym z tematem czasem wydaje się, że wybieranie popiołu z dna paleniska wystarczy w kwestii dbania o czystość tej części naszego domu, jednak nie jest to prawda. W istocie kominek nie jest miejscem sprzyjającym rozwojowi bakterii, ale na jego ścianach powstają warstwy osadów, które mogą prowadzić do awarii i ograniczać skuteczność naszego kominka.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@minerwa.net

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Młyńska 15a 62-095 MUROWANA GOŚLINA , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@minerwa.net lub drogą pocztową na adres ul. Młyńska 15a 62-095 MUROWANA GOŚLINA .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Młyńska 15a 62-095 MUROWANA GOŚLINA

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl